poniedziałek, 3 listopada 2014

W świecie artystów *o*

Ostatnio przeprowadziłam wywiad z bardzo ciekawą osobą.Tancerka, artystka, wierna fanka i dobra koleżanka. Tą interesującą postacią jest Natalia Rejman z 3"c".

 -Czym się interesujesz?
-Oprócz tego,że interesuję się sztuką,interesuję się również sportem oraz tańcem. 

-Kiedy odkryłaś swój talent?
- Już jak byłam małym dzieckiem bardzo lubiłam rysować, ale dopiero w podstawówce zdałam sobie sprawę z tego, że dobrze rysuję. :)

- Co najbardziej lubisz rysować?
- Najbardziej lubię rysować i malować Doodle. Są to proste, szczegółowe ale bardzo pracochłonne rysunki.

-Czy masz jakieś inne zainteresowania?
- Tak. Gdy mam wolny czas lubię słuchać muzyki i grać na gitarze.

- Twoje ulubione zespoły muzyczne lub artyści?
- Moim ulubionym gatunkiem muzycznym jest pop, a artyści popowi, których uwielbiam to np.: Ed Sheeran i One Direction, ale słucham również rocka. Moimi ulubionymi rockowymi zespołami są: 5 Seconds of Summer, Paramore i Fall Out Boy. <3

-Czy należysz do jakiś fandomów? Od kiedy?
-Należę do wielu fandomów lecz najdłużej do: Directioners,5SOS_fam, Sheeranators, Parawhores.

- Możesz pochwalić się jakimś ciekawym cytatem?;)
- Mój ulubiony cytat to:" Życie trwa tylko chwilę, więc spal się jak najjaskrawszym płomieniem."-Oscar Wilde.

 - Masz swój autorytet? 
- Moim autorytetem są moi rodzice i idole.

- Wspominałaś ,że interesujesz się również tańcem. Należysz do jakiegoś zespołu? Od kiedy tańczysz? Co najbardziej lubisz tańczyć?
- Należałam do zespołu "Flesz". Obecnie nie tańczę. Na zajęcia te uczęszczałam od 1 klasy szkoły podstawowej do 3 klasy gimnazjum. Najbardziej lubię tańczyć taniec nowoczesny. :)))

-  BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WYWIAD :)))
                            


 
   








 





Wywiad przeprowadziła: Gabrysia Cieślachowska. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz