niedziela, 9 listopada 2014

Dusza artystki :D


Ostatnio przeprowadziłam wywiad z moją koleżanką z klasy 3A :
Gabrysią Cieślachowską . Jak się okazało ma wiele zainteresowań .

 Czym się interesujesz  ?
Głównie interesuje się językami obcymi , a najbardziej językiem angielskim  :D
Interesuje się również muzyką, fotografią , piłką nożną (jestem za Barcą xd ) i zespołami.

  
W jaki sposób powiększasz swoje zainteresowania ? 
 Obecnie uczęszczam do drugiej szkoły, szkoły językowej . Lekcje tam prowadzone są tylko i wyłącznie po angielsku z rodowitą amerykanką. Chętnie biorę również udział w konkursach .

Jakie są Twoje ulubione zespoły ?
Moje ulubione zespoły to 1D , The Vamps i 5SOS.  Należę do fandomów. Najdłużej jestem w fandomie 1D(directnioners) już 2 lata , natomiast w fandomie The Vamps i 5SOS jestem około roku .

Dlaczego akurat te zespoły ?
No bo je najbardziej lubię , wszystko o nich wiem i na bieżąco sprawdzam strony z nowymi informacjami.

Czy masz swój autorytet ?
Inspiruje mnie Demi Lovato ,jej twórczość i historia , która poruszyła miliony ludzi na świecie .

Dziękuję za wywiad :D 

 Wywiad przeprowadziła : Klaudia Cisek 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz