wtorek, 4 listopada 2014

Komnata tajemnic :D

Niedawno przeprowadziłam wywiad z bliską mi koleżanką Moniką Sową z 3B i dowiedziałam się wiele o jej ciekawych zainteresowaniach.

-Czym się interesujesz?
- Lubię oglądac filmy, głownie romantyczne i science fiction oraz seriale, trochę detektywistyczne a zarazem młodzieżowe, no i takie o wilkołakach :D Czytam też książki, zazwyczaj autorstwa Johna Greena, ponieważ lubię ten styl pisania, z łatwością się go czyta. Jednak moją ulubioną książką jest ,,Harry Potter". Do moich zainteresowań należy też malowanie i siatka.

- Co lubisz malowac i od jak dawna się tym zajmujesz?
- Od zawsze, ale wolę porozmawiac o czymś innym. :P

- To powrócmy do czytania. Co podoba Ci się w Harrym Potterze?
- To, że ta książka pozwala przeniesc się w świat magii. Pokazuje historię prawdziwych przyjaciół, którzy zawsze sobie pomagają i nie zostawiają w potrzebie. Jest też dobrym przykładem na to, że dobro zawsze zwycięża ze złem.

- Twoim zainteresowaniem jest też siatkówka, co lubisz w tym sporcie?
- Podczas meczy gra dostarcza wiele emocji i sprawia, że wszyscy kibice się łączą. Każdy mecz sprawia mi wiele radości, szczególnie ten wygrany. :D

- A Twoi ulubieni siatkarze?
- Krzysztof Ignaczak i Michał Kubiak.

- Wiem również, że interesujesz się muzyką, masz ulubionych artystów?
- Mam. Bardzo lubię One Direction i  Maroon 5. Ed Sheeran ma bardzo fajne piosenki, takie spokojne i niesamowity głos. Piosenkami Artic Monkeys też nie pogardzę. :D


- Jakie przedmioty w szkole lubisz najbardziej, wiesz juz do jakiej szkoły sie wybierasz?
- Lubię biologię, myślę że to ze względu na panią która ucży tego przedmiotu ;) Angielski też jest spoko, a do jakiej szkoły się wybieram to jeszcze nie wiem. :)

- Dziękuję za wywiad.

Wywiad przeprowadziła: Patrycja Kot






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz